بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی منو یادت

شاهین آموزگار | سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی منو یادت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی منو یادت

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی به نام منو یادت با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

download new music reza sadeghiMano Yadet  mp3

یه درد عمیقی به قلبم زد و رفت

اون عشق قدیمی یواشکی پر زد و رفت

تموم شده هر چیکی بین منو اون بوده

حالا رفته به من میگه دیونه

هنوزم دلمو داره می سوزونه

گذشتم ازش نمیخوام دیگه برگرده

از زندگی دیگه من و دلخور کرده

می دونم دیگه جامو پر کرده

من و دلتنگی من و تنهایی

من و یادت تو این دنیا کسی قد من نمیخوادت

هنوزنم تنها آرزوی من رو زمینی

دیگه مث من توی این دنیای نمی بینی

یه بغضی گلوم و گرفته این روزا

که میخوام بمونم با خودم تنها

نمیخوام دل هیچکی برام بسوزه

  • شاهین آموزگار

می دونم دیگه جامو پر کرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی