بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی چی بگم

شاهین آموزگار | پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی چی بگم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی چی بگم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام بانی به نام چی بگم با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

Download Music by Behnam Bani Called Chi Begam

متن آهنگ چی بگم بهنام بانی

تو چیه تو چشات که یکی برات میمیره تو رو نمیشه نخواد
تویی همه کسم نباشی نفسم میگیره به همین دوتا چشا قسم

تو ماله منی و بس عشقه ما دو طرفه است بگو به همه تو رو دوست دارم
به همه بگو میمیره برام بگو خودشو میخوام بگو به همه تو رو دوست دارم

چی بگم هر چی بگم پیشه تو و عشقت کمه تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه
چی بگم چشمام خودش دست منو رو میکنه زیرو رو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه

چی بگم هر چی بگم پیشه تو و عشقت کمه تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه
چی بگم چشمام خودش دست منو رو میکنه زیرو رو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی