بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی قبول کن

شاهین آموزگار | پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی قبول کن

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی قبول کن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا سهیل جامی به نام قبول کن با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

Download New Song By Soheil Jami Called Ghabool Kon

من و تو یه روز درگیر این بازی شدیم

حالا خوب ببین به جدایی راضی شدیم
یه مشت خاطره مونده روی دستای ما

به جز این شکست چی مونده تو دنیای ما
قبول کن برو حتی نمیشناسمت تورو آخرین خواهشم

از تو اینه تنها بذار من و این خونه رو
قبول کن برو بذار یادم بره من تورو

آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار منه دیوونه رو

ببین ازت رو قلب من یه زخم دل خراشه

تا کی تحملش کنم و بگم آخراشه
نبین میخندمو خنده رو لبام یه قابه

یه آدم شکست خورده پشت این نقابه
تا کی باید دلت برام هی دروغ ببافه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی