بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

بیا تو بندر سایت دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید

بیا تو بندر سایتی با موضوعات دانلود آهنگ روز عکس های جذاب فیلم اخبار جدید و داغ روز

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار قرص های سردرد

شاهین آموزگار | پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار قرص های سردرد

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار قرص های سردرد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا علیرضا روزگار به نام قرص های سردرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

Download New Music Alireza Roozegar Called Ghorsaye Sardard

متن آهنگ علیرضا روزگار فرص های سر درد

منو وادار نکن بشکنه بغضم من از سنگینی این بغض میترسم

من از اطرافیانم روزی چند بار جای قرصای سردردو میپرسم

بعد یه عشق چند ساله ی مبهم تو چشمام بی کسی فریاد میزد

عشقم به خاطر عشق جدیدش وقت رفتن سر من داد میزد

هی غریبه جای من نشستی پاشو خیلی دست و پا زدم واسم بمونه

هی غریبه دنیامو ازم نگیر اون همه دار و ندارمه میدونه

هی غریبه جای من نیستی بفهمی تو نبودش من روزی چندبار شکستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی